الإثنين , 15 يونيو 2026

منة رامي تكتب: كفاية ندم !

= 3064

Menna Ramy
هي الدنيا وحشة ولا إحنا فينا الغلط
ناس هايصه وعايشه وناس بتشيل ظلط

حني علينا يا دنيا وإدينا مرة الأمل
طول عمري راضية بحالي وحياتي جرح وألم

ليه بتحرمي المظلوم وبتدي اللي ظلم
جاحد يعيش في قصور وطيب يعيش في قبور

غني يعيش مغرور فقير يعيش مطمور
نفسي الأيام تدور وأي ظلم يغور

ونقول كفايه ندم وننسى أي ألم
بس إزاي يا دنيا؟
وأنت ضميرك أصبح عدم!

عن admin

شاهد أيضاً

(لاتبحث عمّن يُشبه العاصفة) … بقلم: نبيلة حسن عبدالمقصود

عدد المشاهدات = 18714 ليس كل ما يلمع يستحق أن نركض خلفه، وليس كل ما …

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *